FAQ – pytania
Czy jest możliwość zakupu online z wysyłką poza granice Polski?
Tak. Aby dokonać zakupu online z wysyłką zagraniczną, należy skontaktować się z nami przez formularz i poinformować o wysyłce za granicę z podaniem Państwa. Napisz do nas – formularz
Jak dokonać reklamacji?
Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Możliwe są m.in. następujące sposoby składania reklamacji:
1. Wysłanie paczki z reklamacją do siedziby sklepu internetowego – paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny – do pobrania tutaj (klient nie ma obowiązku korzystania z formularza). Na życzenie Klienta zapewniamy możliwość odbioru paczki z reklamacją przez kuriera. Aby skorzystać z tej możliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Pamiętaj o dołączeniu do reklamacji potwierdzenia zakupu towaru (może nim być np. paragon fiskalny, faktura VAT, karta gwarancyjna dokumentująca dokonanie zakupu lub wszelkie inne dopuszczone przez prawo dowody). Bez zapoznania się z reklamowanym towarem nie jest możliwym rozstrzygnięcie przez Sprzedawcę (sklep internetowy) złożonej reklamacji.
Jak odstąpić od umowy sprzedaży?
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj. POLISH FASHION JEWELLERY SP. Z O. O. z siedzibą w Tarnowie (33-100) przy ul. Piłsudskiego 20, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, KRS: 0000521136, NIP: 8733253155, REGON: 123170971, adres do wysyłki: ul. Piłsudskiego 20, 33-100 Tarnów, e-mail: pomoc@seyes.pl, nr tel. +48 14 630 49 90. o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj), wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Powyższy tryb odstąpienia od umowy wynika z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, z tym że Sprzedający dobrowolnie wydłuża termin na odstąpienia z 14 do 30 dni.
Jednocześnie, nie ograniczając uprawnień wynikających z przepisów prawa, mając na uwadze Państwa wygodę i przyspieszenie procesu odstąpienia od umowy, sugerujemy wysyłkę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w jednej przesyłce wraz z towarem zwracanym w związku z odstąpieniem. Z uwagi na znaczną ilość przesyłek przychodzących do sklepu internetowego zalecamy opatrzyć przesyłkę dopiskiem o treści “ODSTĄPIENIE”, co przyspieszy proces obsługi zwrotu towaru.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładem mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie, produkty spersonalizowane (np. poprzez grawerowanie).
Potrzebuję pomocy przy wyborze/doborze produktów. Jak mogę ją uzyskać?
Nasi konsultanci chętnie pomogą, zapraszamy do kontaktu – formularz.
Czy mogę mieć pewność, że nabyte przeze mnie produkty zapakowane są w atrakcyjny sposób?
Tak, oczywiście. Każdy produkt umieszczony zostaje w atrakcyjne, dedykowane pudełeczko. Dodatkowo, do każdego zamówienia dołączana jest estetyczna upominkowa torebka. Jeśli robisz komuś prezent, przy zakupach w sklepie internetowym SEYES nie musisz już myśleć o opakowaniu.
Jaki jest czas dostawy?
Na stronie każdego produktu podajemy dla niego czas realizacji zamówienia. W większości przypadków wynosi on 48 godzin. Jest to maksymalny czas, po którym paczka zostanie przekazana przewoźnikowi i następnie doręczona, zazwyczaj dnia następnego po nadaniu. Należy tu wspomnieć, że w przeważającej większości zamówienia mogą być realizowane niezwłocznie, co znaczy, że w ciągu 48 godzin Klient otrzymuje już paczkę. Dla klienta hurtowego termin realizacji zamówienia trwa maksymalnie do 10 dni roboczych od otrzymania zamówienia.
Czy mogę sprawdzić status mojej płatności w TPay?
Tak. Przy dokonywaniu płatności na adres e-mail automatycznie wysyłana jest wiadomość z linkiem do podglądu bieżącego statusu płatności.
Potrzebuję pomocy przy płatności przez TPay.
Prosimy o kontakt bezpośredni z operatorem płatności.
Jak dbać o biżuterię SEYES?
Z uwagi na materiały z jakich wykonane s produkty Seyes, niezbędne jest zachowanie szczególnej dbałości o biżuterię. Aby uniknąć narażenia biżuterii na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne nie należy poddawać jej:
- kontaktom z detergentami
- działaniu silnych kosmetyków takich, jak perfumy
- kontaktu z wodą
Zalecamy przechowywanie biżuterii w specjalnie do tego przeznaczonych miękkich bawełnianych woreczkach i wyściełanych pudełkach. Zabrudzone elementy zarówno srebrne jak i złote można czyścić w przeznaczonych do tego płynach i po wypłukaniu przetrzeć miękką tkaniną.